مراسم اختتاميه طرح نشاط معنوی در بافق برگزار شد


مراسم اختتاميه طرح تابستانی نشاط معنوی، در حسنيه امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق، مراسم اختتاميه طرح كلاس‌های تابستانی «نشاط معنوی» بقاع متبركه شهرستان بافق، در حسنيه امامزاده عبدالله(ع) بافق، با حضور امام جمعه شهرستان بافق، رئيس و معاون فرهنگی اداره تبليغات اسلامی بافق، سرپرست اداره اوقاف و امور‌خيريه بافق، كاركنان، خادمان و مدير داخلی امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمين «سليمانی» امام جمعه شهرستان بافق، در اين مراسم طی سخنانی در رابطه با فراگيری قرآن كريم با اشاره به سخنان گوهربار مقام معطم رهبری، خواستار لزوم يادگيری كامل قرآن كريم به ويژه توسط نوجوانان و نونهالان شد.


امام جمعه شهرستان بافق، با تأكيد بر لزوم درس خواندن نوجوانان، بيان كرد: ما بايد با درس خواندن موجب پيشرفت و ترقی جامعه و خانواده خود باشيم.


«مرتضی كريمی» سرپرست اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان بافق، در حاشيه اين مراسم گفت: طرح نشاط معنوی در دو بقعه متبركه امامزاده عبدالله(ع) و پيرمراد در سطح شهر بافق برگزار شد و در اين كلاس‌ها كه شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجويد قرآن كريم، احكام، آداب اسلامی و اجتماعی، كلاس‌های اخلاقی و نقاشی و خطاطی بوده است بيش از 150 نفر از نونهالان و نوجوانان در سه بخش ابتدايی، راهنمايی و متوسطه شركت كرده‌اند.


كريمی، افزود: اردوهای تفريحی در روستای منشاد و راه‌اندازی سانس‌های شنا و برگزاری مسابقات حضوری و اعطای جوايز در اين ايام برای اين افراد در نظر گرفته شده بوده است.


يادآور می‌شود، در پايان اين مراسم از مربيان و بيش از 150 نفر از شركت‌كنندگان در اين طرح با اعطای جوايزی به رسم يادبود تجليل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا